nedjelja, 19. kolovoza 2012.

Nadimanje

Ljekovito bilje
Ljekovito bilje
  1. Jedna žlica usitnjenog lovorovog lišća stavi se u pola li­tre vode i kuha 5 minuta. Zatim ostavi poklopljeno po stra­ni 5-6 minuta. Pije se triput dnevno pola sata prije jela. 
  2. Po 20 g aniša, komorača, kima, majčine dušice i kamili­ce. Tri žlice toga preliti s 500 g vrele vode, poklopi, ostavi 3 sata, pije se u 3 obroka prije jela. 
  3. Po 1 g komorača i aniša, 1 g cvijeta zove, 2 g lišća sene, sve pomiješa i prelije s 200 g vrele vode, poklopi, poslije 2 sata procijedi i odjednom popije. 
  4. Uzeti 3 žlice pelina (droge Herba Absinthii) i preliti sa pola litre vrele vode, poklopiti, ostaviti 2 sata, piti 3 puta prije jela. 
  5. Pomiješati po 25 g hajdučke trave (cvijet i list), kičice, gorke djeteline, lincure, nane i komorača. Od toga uzeti 1 žlicu, preliti decilitrom vrele vode, poklopiti, ohladiti, zatim piti pola sata prije jela. 
  6. Pomiješati po 1 g komorača, aniša i zove (cvijet) te 2 g sene (list, dobije se u ljekarni). Politi sa 2 decilitra vrele vode. Dva sata nakon toga ocijediti i odjednom popiti. 
  7. Uzeti po 20 g kopra, aniša, komorača, angelike i kima. 1 žlicu te mješavine preliti sa 2 decilitra vrele vode, poklo­piti, ostaviti pola sata na štednjaku, ali da ne kipi. Zatim odliti i piti nakon jela. 
  8. Pomiješati po 20 g nane (list), matičnjaka, gorke djete­line, kičice i komorača. Uzeti 3 žlice, preliti sa pola litre vre­le vode, poklopiti i nakon 2 sata odliti te nezaslađeno piti po jednu šalicu 3 puta prije jela. 
  9. Uzeti oko 1 g kima (samljevenih plodova), i to u 2 nav­rata poslije jela.

44 komentara:

  1. Ima li nesto za GERB zelucane probleme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. IMA ALI JA NEDAM MOJE RECEPTE

      Izbriši
    2. hoces li svoje recepte izgubiti ako ich sa drugima podijelis?

      Izbriši
    3. Neki su ljudi egoisti kad nebi pomogli drugim,,onda najbolje lijecite sami sebe,,

      Izbriši
    4. nabij taj recept na prst pa ga vrti prijatelji ,nikaki covjek nisi.Dabogda dobio bolest na koju nemo recepta pa ga trazio od drugih,a oni ce ti dati,jer nisu kao ti

      Izbriši
    5. bravo tako treb sa debilima.....

      Izbriši
    6. svako jutro jesti po jedan list cuvarkuce za zeludac jako dobro

      Izbriši
    7. biljana todorovic22. lipnja 2013. u 17:46

      samo sam zivela na KOsovu,u to vreme bila je nestasica lekova u srbiji,zamolila sam ga da pita u apoteci,koja je bila u njegovoj kuci,i ako moze da mi kupi.Sutra dan mi je doneo na posao,kada sam pitala koliko kosta?odgovorio je*nista,kad nekom poklonis ili das recept za lek,zasigurno si kupio lek za sebe*Mnogi bi tamo trbali na izvor po vodu nebi li naucili zivot

      Izbriši
    8. Za zeludacne probleme je najbolje 1 KG meda se izblenduje sa 40 lista muske bokvice i to se jede nastinu jedna kasika supena dnevno 40 dana.Nece da skodi ako se koristi i vise.

      Izbriši
  2. da li ima nesto protiv gorusice i ekcema na licu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prestani jesti svinjetinu, isprobano, pomaze sigurno.

      Izbriši
    2. ja jedem samo svinjetinu godinama i nemam gorusicu ni ekceme

      Izbriši
    3. sve zavisi kakav je ekcem,ako je onako suho i ljušti se,probaj mazati sa sezamovim uljem

      Izbriši
    4. Kod ekcema cesto pomaze, ako se totalno izostavi svinjetina, uvjerila se u svojoj obitelji. poznam covjeka koji je obisao masu ljecnika i nisu mu pomogli, dok mu jedan dr. u Nünbergu nije za svinjetinu rekao. Vrijedi isprobat, nakon 2-3 tjedna vidjet ce rezultate.

      Izbriši
    5. Treba jesti svaki dan 7-8 badema, a moze i kasikica djumbira, za sigurno ce proci gorusica.

      Izbriši
  3. molim vas imam problem sa radom zeludca imam visak kiseline a poslije jela pogotovoposlije vecere nadme mi se i pritisce dijfragmu pa mi pocinje srce preskakati i mnogo podrigujemstalno mi krci po stomaku i vrlo nelagodno se osjecam cak i lagane bolove u gornjem dijelu grudi osijecam da mi pojedine vrste hrane smetaju kao paradajz paprika donekle jaja a od kocke cokolade jedva prodisem unapred hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala takve simptome i imam heliko bakteriju

      Izbriši
    2. provjeri da nemaš slučajno žučne kamence...odi na UZV abdomena

      Izbriši
    3. Skoro školski primjer žučnih kamenaca, poslušaj Snježanu.

      Izbriši
    4. Ja sam imala iste problema i još ih imam ali u blažem obliku, izvadila sam žuć jer sam imala nešto kamenaca ali to nije riješilo problem, na kraju mi je dijagnoza Gastropathia hyperemica, klizna želučana kila i GERB...pila sam Controloc jedno vrijeme...ali najbolje je izbaciti hranu koja smeta npr. luk, paprika, paradajz, čokolada, ...... ali najbolje sami odredimo šta je to što nam želudac ne podnosi. Jesti često u manjim količinama. Ja i sada po potrebi uzmem ranital i nekako držim stanje pod kontrolom.

      Izbriši
    5. odite na pretrage jednjaka da nebube nešto puno gore nedo Bog, napravite ultrazvuk jednjaka...

      Izbriši
    6. prije svega posjetite liječnika, simptomi su u trbuhu veoma slični jedni drugima, ja imam kroniče tegobe, Gerb, refluks ali kada sam otišla na gastroskopiju dijagnosticiran mi je bruh (hijetalna hernija) na želudcu, nema posebnog lijeka, jednostavno smanjiti obroke na više manjih, nemojte se prejesti naročito za večeru pojedite nešto manje i nemojte odmah poći na spavanje. Od svih lijekova meni je najbolja mješavina čaja : komorač, kamilica, anis, stolisnik, metvica. Izbjegavajte sirovo voće i povrće.

      Izbriši
    7. uradi test na gljivicu kandidu,100% je ona u pitanju.stroga dijeta,secer i kvasac ni u ludilu,neke vrste hrane...iyguglaj malo..uradi obaveyno test na kandidu,narucito ako jedes puno slatkisa,hljeba,pijes pivo i koristis antibiotike bez probiotika!

      Izbriši
    8. Ako imate previše kiseline u želucu, nemojte nikada legnuti na kauč/krevet poslije jela, barem sat vremena. Izbjegavajta sve što je sladko, previše začinjeno, a ja sam pila zrno suhog graha(pasulj) na dan, sa vodom, suhi grah treba kiselinu da se razgradi. Meni je pomoglo.

      Izbriši
  4. Mozda imas problema sa fruktoza intolernaciju (paprike, paradajz) ili histamin intolerancija (cokolada, jaja-bjelance).A mozda nije jedno ni drugo nego imas hijatalnu herniju (zelucanu kilu). Simptomi su veoma slicni dako da ti jedino ljekar moze dati dijagnozu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. cao, I ja imam takve problem poslije pregleda colnoscopi nasli su mi herniju.rekli su da nemogu mi raditi operaciju da pazim na hranu I dali mi tablete,ali mene boli jako cesto pogotovo ako dizem tesko.

      Izbriši
  5. Kletva se uvjek vraća na onog ko je izgovorio...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kletva se digne u nebo I ako osoba nije zasluzila kletvu onda se vraca onome ko klede, dok, ako je osoba zasluzila da se proklete kletva pada na nju.

      Izbriši
    2. O cemu vi pricate u 21 Veku? Halooooo!

      Izbriši
  6. Veoma sam zahvalna na ovim veoma korisnim savetima jer sam i ja dugo vreme imala ovaj zdr.problem!

    OdgovoriIzbriši
  7. molim vas imam problema sa stomakom , u zadnje vreme stalno mi je nadut i stvaraju mi se gasovi , bez obzira sta sam jela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerovatno gutate mnogo zrakaza vrijenme obroka,pokusajte da jedete sto sporije,dobro sazvakati hranu i gotovo nikako ne pricati za vrijeme jela...

      Izbriši
  8. ima li netko lijek za kletvu¨?

    OdgovoriIzbriši
  9. Za zeludac je caj od kantarion trave. Samo malo trave ide za jednu solju. Za nadimanje i sve druge bolesti je curokotovo ulje koje se pije 15 min prije jela . Na pocetku je tesko a poslije se navikne. Jedna kaf. Kasikica Plasticna posle pola case vode popiti . Sretno :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Бели лук је закон за проблеме са стомаком.Најчешћи узрок код надимања и крчања црева је повећан број кандиде или неке друге гљивице.На празан стомак ујутру сажваћите добро један чешањ белог лука па онда попити чашу воде заједно /ако не волите укус лука насеците ситно ножем и попите као таблету/Проверено успева.7-10 ДАНА.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas cu da probam.ja sam probala beli luk kao lek za upalu uha I uspesno je hvala Bogu.parce b.luka stavlja se u uho prekri ga gazom I nakon sat vremena bice ok.

      Izbriši
  11. pozz.mozel savjet za tvrdu stolicu kod djece.unaprijed hvala

    OdgovoriIzbriši
  12. za tvrdu stolicu novorodjenceta je najbolje caj od kamilice smalo scera ali prave kamilice i to bez kafeina; znaci na pola solje vrele vode i caj zasigurno ze da procisti i nece dobit proljev vec normalno; davanje u flasici umesto mlijeka onoliko koliko moze, nemojte se plasiti da ce prouzrokovati nesto lose ima samo da bude bolje; a inace kod mali beba je to normalno i kako dijete raste to ce da se popravi i prodje ali u svakom slucaju ako caj nepomogne <--- vrlo rijedak slucaj - nedaj boze onda idite u bolnicu kod pedijatra

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam probleme sa podrigivanjem, nakon svakog jela podrigujem a nekad sve jedem i u toku dana nemam problema ali navece me probudi i opet podrigujem.Radila sam snimanje zeluca i gutanje sijalice sve je bilo u redu, nemam ni kamence ali to me stalno proganja.Prija sam jela jako brzo i gutala sam puno zrak ali sad pokusavam polako jesti i opet mi se to desi.Nekad je toliko jako da nemogu da disem.Pijem caj od fenhela,kima i anisa i uzimam kapi zovu se iberogas,i to mi malo ublazi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Za nadimanje stomaka naj bitnije je, uvece ne jesti posle 18h! Po gotovu tesku hranu variva, jaja, cokoladu i vecernji obrok mora biti sto laksi. U Apoteci kupite lek "ESPUMISAN", i za kratko vreme posledice ce garantovano nestati. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlični savjeti nadutost stomaka ume biti prilicno nezgodna,kao uvod u gastritis!

    OdgovoriIzbriši
  16. JA IMAM PROBLEMA SA ZELUDACNOM KILOM , NEMAM ZUC , KADA OSETIM MUCNINU MENI SE ZAVRTI U GLAVI .PA ME ZANIMA DA LI JE TO POVEZANO...INACE NEMAM NEKE BOLOVE KAO POJEDINI , PAZIM NA ISHRANU I MNOGO MI POMAZE CAJ OD TRAVE IVE NASTINU POPIJEN..MOZDA CE JOS NEKOME OVO POMOCI..

    OdgovoriIzbriši