srijeda, 4. travnja 2012.

Žene i djevojke koje žele imati tvrde grudi


Treba svako jutro do pola tijela, naročito grudi, prati hladnom vodom u koju se nalije malo octa. Tko tako postupa imati će grudi lijepe i tvrde sve do u poznu starost.

Broj komentara: 47:

  1. Nije to tacno,ja sam pokusala gore navedeno i nikakvih rezultata nije bilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh pa, mora da trebas imati strpljenja.. nista to ne ide od danas na sutra.. a mislim, zene koje vec imaju opustene grudi, one trebaju malo nesto vise od octa i vode da bi ih ponovo "digle" :-)

      Izbriši
    2. ja sam isprobala to vec odavno i odlicno je naravno da treba vremena

      Izbriši
    3. zelis grudi tvrde onda se cuvaj muske ruke i imaces toje lijek pomeni pravi.

      Izbriši
    4. Kod grudi zene koje su radjale i posle dojenja se previse opustile ovo sigurno nece pomoci, vec kako neko rece, ali samo u izvesnoj meri, fizicke vezbe.

      Izbriši
    5. Moje su cvrste i jake i u ovim godinama i bez hladne vode i octa :)

      Izbriši
    6. Daj da opipam malo pa cu ti kazem :)

      Izbriši
    7. Boga mi i ja bi probao:))

      Izbriši
    8. Uz svo licno iskustvo, ne propustam da cujem ili procitam neki savet ... ipak, jasno je da su geni i odgovarajuca fizicka aktivnost presudni faktori, ali moram dodati dve opaske: prva je da nisu uvek cvrste grudi lepe ni meke ruzne, pa to neka ostane stvar ukusa, a sto se tice zdravlja, neko je napisao da se treba kloniti muskih ruku - POGRESNO - moj ginekolog, inace dugogodisnji nacelnik uglednog klinickog centra, naglasio je jednom prilikom koliko je vazno pravilno masirati grudi, a ko ce to bolje i lepse uraditi od muskarca koji ih toliko voli ??? Dakle, samo je vestina vodjenja ljubavi pitanje koliko ce vam zdravlja i zadovoljstva doneti ova masaza ! Pa za ove koji bi probali - slobodno probajte, rezultati su fantasticni !!! <3

      Izbriši
  2. eh jesi isprobala i djeluje jel?kakv ocat moze ovaj sto se stavlja u salate hehhheh

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam probala s hladnom vodom..svakog jutra i veceri sam ih prala i gle...fenomenalan rezultat....hvala vam na savetima...

    OdgovoriIzbriši
  4. Vazi lli to za sve velicine grudi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vazi za sve velicine grudi, al treba imati strpljenja, i svakako masera za grudi

      Izbriši
  5. Masiranje maslinovim uljem po bradavicama grudi pomaze da u kratkom vremenu grudi budu podignute,cvrste a uz to i zdrave,,,najbolje je to raditi kad se podje spavati da se dobro izmasira i stavi nesto sto ce grijati grudi,kao neki steznjak ili nesto slicno,,,jer dok spavamo nase je tijelo opusteno i tad najbolje djeluje svaki lijek,zbog toga se preporucuje ova metoda pred spavanje...Nadam se dace biti pomoci od ovog onima koji imaju strpljenje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kad se tako umazem i upakujem ko ce me pustiti kraj sebe u krevet?

      Izbriši
    2. hahaha evo ja cu

      Izbriši
    3. a sta ako imam 1 m benigni tumor, cisticne gudi?

      Izbriši
    4. Massaza sa medom , je idealna za ciscenje ciste i malih tumora sa grudi, barem dva tretmana limfne drenaze nedeljno preporucuje se ,,,

      Izbriši
  6. Mene zanima koliko se to vremenski treba koristiti mjesec-dva.Ja imam 19 godina ali imam spustene grudi koje me jako nerviraju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo mi sramotra pisati! Ali vec kad vidim i drugi pisu:? ukrato naj bolje je sa penisom masirati samo, prije seksa i to ispod na kore. Smo sa velikim strpljenjem, barem tri ili cetriri puta nedeljno... Tako pisu stare knjige.........

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ha ha ha jeste lude :)

      Izbriši
    2. ahhhhahhhhha,bas ste me svi skupa slatko nasmejali......

      Izbriši
    3. Hladna voda DA ali i muska ruka DA. Bez toga se ne moze, moj muz mi stalno dira grudi tokom sexa i uzivam u tome :D

      Izbriši
  8. jednostavno , sportom se baviti , vezbama ,sportskim aktivnostima se baviti, i to na vreme ,narocito kod mladih cura ili mladih majki vec kada se grudi opuste i grudni prsten oslabi jer on drzi grudi cvrsto a vec kada oslabi onda hmm, to je tako narociti slucaj kod majki koje su decu dojile , koje su imale previse mleka , nje se imalo mogucnosti imati pumpu za izvlacenje mleka , vec se to stiskajuci rukama radilo , sa time se najvise grudi oslabe tj misici ili grudni prsten i tesko je grudi vratiti u normlnoj formi tj da budu cvrste ,

    OdgovoriIzbriši
  9. Znanstveno je dokazano da dojenje ne čini grudi opuštenima nakon prestanka.

    OdgovoriIzbriši
  10. ma tko je to molim te znanstveno dikazao?? općepoznato je da se nakon dugotrajnog dojenja grudi objese, postanu mlohave, mekane i prazne.

    OdgovoriIzbriši
  11. A joj koje gluposti samo pisete. Grudi koje su opustene I spustene bili poslje gubitka kilaze, dojenja il bilo sta drugo nista ne podize doli operacijskog zahvata. Nemojte se sramotiti I zvucat tako zaostalo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobro, tvrde... A jel netko zna kako grudi mogu postati veci? Jel ima neki stari ili tajni recept?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poguglaj: skrbnik za prsi

      Izbriši
  13. Anonimno...znači tebe muskarac bije uhvatio za grudi nikad,,,?onda si muško!!!ne moraš uvelicavati da su ti tvrde nismoih vidileeee a dok e vidim ne vjerujem

    OdgovoriIzbriši
  14. samo vjezbe (redovito, svaki dan) pomazu! sve drugo su samo bajke.....

    OdgovoriIzbriši
  15. hehehehehehehehe,,svasta sam procitala ovdje ali oovakve komentare,,pa sta ako su male,,mlohave ili sta znam kakve kome se ne svidjaju nek ne gleda

    OdgovoriIzbriši
  16. Postoje puno vjezbe za grudi, bavite se sportom

    OdgovoriIzbriši
  17. poslije tri porodzaja,dojenja djece,debljanja i mrsavljenjia,grudi su mi ostala prirodne zahvaljujuci nosenju grudnjaka i sportu,ipak i masaza sa hladnom vodom podstice cirkulaciju krvi i to je to,odlican rezultat!

    OdgovoriIzbriši
  18. Tu kaze dace diti tvrde a ne dace stoiti gore

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ti majka rodi takve ce grudi biti, a ne drgo moz pomc ali ne za dugo..... Tako kao i za muskace da mozu veliki penis napravit Price iz bajke hvala na razumjevanju

      Izbriši
  19. Šta je ocat, octa, šta li... ?
    Hvala...

    OdgovoriIzbriši
  20. Svasta covijek moze da procita, dojenje ne mlohavi grudi niti visak mlijeka, mijesecima sam imala visak i dve godine dojila i imam jos uvijek lijepe grudi, ali se krecem, fizicki radim i praktikujem par mijeseci godisnje kupanje topla, hladna, topla voda....

    OdgovoriIzbriši
  21. Koja vajda od čvrstih grudi ako ih muškarac ne dira?

    OdgovoriIzbriši
  22. Najbolj pomaga nordijska hoja - hoja s pohodnimi (posebnimi) palicami. Joške in vse mišice v telesu se okrepijo že po enem mesecu polurne hoje dnevno.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ma znate onu da rđavu k.... i dlake smetaju,jer kad čovjeku padne "mrak na
    oči" ništa mu više nije važno nego samo kako će što bolje zaprijet nogama
    i to je to, a poznato je i to što god je prirodno-nije sramotno, pa onda čemu
    kojekakve masaže?!

    OdgovoriIzbriši