utorak, 3. travnja 2012.

Zaboravnost

Zaboravnost

U litru bijelog zdravog vina stavi se šaka korijena lincure i pusti da stoji 10 dana na toplom mjestu. Od tog vina pije se svako jutro i navečer po čašicu.

Broj komentara: 29:

  1. reko bih da je ovo lek da postanes zaboravan a ne protiv zaboravnosti. Popi casu vina i zaboravices na sve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe i meni je ovaj lijek sumnjiv :D

      Izbriši
    2. nije istina, ja kad sam pijana, vidim ga duplo

      Izbriši
    3. ahahahahaha dobri ste, svaka cast1

      Izbriši
  2. " PIJEM DA ZABORAVIM " jeli mozda to jer ako zelimo nesto da zaboravimo onda popijemo i sve se zaboravi !

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa nije baš tako kako neki vele, da će vino pomoći da budeš zaboravan. Vino, po dva do tri deci dnevno može biti lek, jer sadrži FAGORUTIN koji potpomaže elastičnost krvnih kapilara, naravno i moždanih,te na taj način i bolji krvotok. Alkohol u vinu konzervira lekovite sastojke. Vino je ne samo kao napitak dobro nego kao i lek. Čak je i biblijskin spomenuto kao "grožđa sok". Ko vino pije u umerenim količinama, pod uslovom da mu ostali zdravstveni faktori to dozvoljavaju (savet lekara je važan) a ne "loče", biće blagoslovljen i duševno i zdravstveno. Nije džabe u antičko doba to bio "Napitak bogova". A i istina se kroz vino bolje vidi. Štono bi naš čovek rekao latinicom:"In vino veritas" ili ćirilicom:"Шта ти бре трезан мисли, кроз вино ће ти каже". Ali samo vino nije dovoljno. Protiv zaboravnosti se mora boriti i treningom. Mozak se mora trenirati da pamti,forsirati ga. To je isto tako važan faktor. Zato postoje programi i veoma je važan savet kako neurologa, tako i psihologa. Vino bi samo potpomoglo lečenje uz njihov savet i ULEPŠALO sećanja i život.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrlo lijep komentar...Hvala gospodine B...ja bih rado sa vama trenirala moj mozak ;-)

      Izbriši
    2. crno vino je zakon,samo umjereno piti.

      Izbriši
  4. neka mi neko objasni,šta je to lincura i ako može slika...pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.zdravlje.at/ljekovito-bilje/lincura-encian/20100114/

      Izbriši
  5. to je biljka jako gorkog ukusa ,veoma lekovita.piti je dobro,mozecaj od lincure a i za lekove u farmaciji se veoma upotrebljavaju.poz,anna

    OdgovoriIzbriši
  6. di da nadem tu lincuru???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U prodavnicama zdrave hrane.

      Izbriši
  7. ne pocijenjujte bijelo vino ono je osnova za mnoge ljekovite pripravke,i pije se u apotekarskim dozama,ne na case i flase

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa necu valda na kapaljku da pijem vino ...

      Izbriši
  8. Pa sve se pise a niko da kaze sta je lincura I di je naci ili kupit kupit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U prodavnicama zdrave hrane, bio špajz i sl.

      Izbriši
  9. Ukucaj Herbateka.com, idex biljaka i pronaci ces lincuru, kako izgleda i cemu sve sluzi.

    OdgovoriIzbriši
  10. kako se zove lincura na englskom?

    OdgovoriIzbriši
  11. pa ja bi i ovo zaboravila da popijem!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh ljudi moji ,budite obazrivi,mozak je cudo.Budite oprezni,sa njim nema sale.

    OdgovoriIzbriši
  13. najbolji za te stvari je ginko

    OdgovoriIzbriši
  14. ja sam mnogo zaboravan, ali kad treba kod lnubavnice da se kako to nemogu da zaboravim, nije mi jasno a mnogo sam zaboravan.

    OdgovoriIzbriši
  15. edno prasanje ne tolku blisko so temava: ako nekoj moze da se seti koj bese cajot sto treba da se pie za plodnost ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Macina trava ili ocajnica. Otidjite na lekovitebiljke.com / macina-trava-caj-za -plodnost . Efikasna je i provjerena. Poznajem zenu koja je zatrudnila , a prije toga je nekoliko godina pokusavala bezuspjesno. I rodila veoma pametnu djevojcicu. Ovo u slucaju ako ako niste dosad pronasli lijek. Sretno!

      Izbriši
  16. šta je sa orasima,bademima,lješnjacima
    do sada je bilo da su za mozak dobri orasi
    ja vjerujem da je važno i čitanje,ispunjavanje ukrštenica,šah,puzle i sl.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja sam prije nekih 5-6 godina imala problema sa iznenadnim lošim stanjem organizma. Zaboravnost, težak hod i uz to hipotireoza štitne. Po savjetu ljekarke svaki drugi dan sam pješačila, 5-6 km. Na svoju inicijativu sam upisala dva kursa, jedan za drugim po 3 mjeseca. To sam učinila da bi se vraćala šetnjom kući. Prva polovica predavanja nije mi uopšte dotakla mozak, da bi kasnije bilo sve bolje i vratilo se sve u normalu. Križaljke sam uvijek voljela rješavati, a tada sam uključila sudoku, kažu da je to najbolja "mozgalica". Biće mi drago ako ovo bude nekome korisno!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Nije mi jasna količina "čašica"...(pola deci, decilitar ili dve...?)

    OdgovoriIzbriši