četvrtak, 5. travnja 2012.

Umor, teški hod, i teško disanje

Umor

Svako jutro natašte uzeti žlicu naribanog hrena sa žlicom pravog meda. Treba ponavljati trideset dana.

Broj komentara: 10:

  1. to ću svakako probati

    OdgovoriIzbriši
  2. HREN, TO JE REN STO SE STAVLJA U SUPU-SHORBU?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam da li se stavlja u supu ili čorbu, ali se renda i stavlja kao prilog pečenju, izuzetno je ljut! korenasta biljka, bele boje...

      Izbriši
  3. Jel moze pomoc-Posle ove zime kad odem na stadionu (fudbal)ne mogu izdrzati ni 8 minuta utakmice .Odmah se javlja jak umor,slabo disanje(kao da mi nesto zapelo u grlu).A mogao sam da izdrzim celu utakmicu.

    OdgovoriIzbriši
  4. A jesi li ti ove zime ikako pravio sport ako nisi nemoj se cuditi izgubio si kondiciju .treniraj i kondicija ce se oped vratiti...

    OdgovoriIzbriši
  5. koliko rena i koliko meda

    OdgovoriIzbriši
  6. jeli se hre renda svako jutro ili se moze napraviti ova sjesa za par dana?

    OdgovoriIzbriši
  7. ova kombinacija je odlicna ,,ren se moze kupiti i u prahu tako dase moze pomesati sa medom usput je dobra kombinacija i za upalu zglobova,,,pozdrav ,,,pokusajte necete izgubiti mozete samo dobiti

    OdgovoriIzbriši
  8. pola godine svako jutro nataste sam uzimala pola kafene kasike : hren, med, puter, beli luk. Osetila sam poboljsanje disanja i snizenje pritiska. Preporucujem ko ima ove tegobe. Inace sam pocela da uzimam ovu smesu zbog opstruktivnog bronhitisa.

    OdgovoriIzbriši