srijeda, 4. travnja 2012.

Klimakterij - Klimaks

Klimakterij-Klimaks

Žene za vrijeme klimakterija mnogo se znoje. Čim se žena u klimakteriju počne znojiti, neka ne čeka nego odmah popije čašu bilo kakve tekućine i znojenje će prestati. To bi svaka žena trebala znati pa bi mijenu lakše podnosile. Umaranje u radu nije preporučljivo.

Broj komentara: 17:

  1. Točno je izprobala sam to već, zbilja funkcionira (y)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da i ja svima govorim, mene kad lupi na ex casu hladne vode, nekad dvije, i sve brzo prodje :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam probavala svasta a i dan danas pijem dovoljno tekucine tako da je u redu pomaze u svakom slucaju

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala na savjetu,probaću

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahaha :) Ja sam zimogrozljiva i meni prija.Obradujem se znojenju i vrucini cak i na = 40 C. Hahahaa :) Drma klima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. E jasam probala svašta ali mi nije ništa pomoglo,a naročito kad stigne vručina na spavanju , me probudi čak i po 10x. I što je gore to traje već pune 3, godine.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma sta 3 godine. Mene drzi vec 12 godina, stvarno sam vise pri kraju strpljenja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga moja mene drma već 15 godina nema kraja

      Izbriši
    2. dragana grubkjesic lekanjic16. studenoga 2013. u 11:23

      tu vam ginekolog moze pomoci i niko vise,i ja sam imala i jos to traje ali mnogo bolje prolazi gotovo i ne osjecam taj problem uz samo 1 tabletu dnevno,lupanje srca ´,znojenje i plac bez razloga dovodili su me do ludila,hvala mom ginekologu za pomoc zato i vama predlazem

      Izbriši
  8. Ma i mene vec 4 godine drži da poludis više,a sve probala i nista.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma koja voda....pijem je na litre vec 8 godina i znojim se nenormalno! :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Ufff,tesko je ovo vreme..ja sam pocela Sa sportom da se bavim u fitnes centru i idem jednom u tjednu u savnu i bolje mi je! Preko toga da ja namjerno provuciram znojenje je tjelo umorno i nema toliko snage za valove....a i bolje spavam!

    OdgovoriIzbriši
  11. ah što su teški valovi kad prođu samo kroz vrat i glavu,dovode do ludila več godinu dana

    OdgovoriIzbriši
  12. Imate li još neke savjete vezane uz klimaks, kako se bolje osjećati u vlastitoj koži

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam nedavno silom prilika operirala tj izvadila matericu i jajnike te sam naglo uletila u klimaks imam,znojenje i vreline sve sam probala ne pomaže ništa, zna li neko nešto o hormonskoj terapiji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Femisan B je odličan preparat

      Izbriši
  14. teretana vam je jedini lijek moje dame. tamo se iznojim i gotovo, u klimaksu sam i zahvaljujuci teretani nemam nikakvih simptoma a ne uzimam nikakve tablete idem 4-5 sedmicno i iznoijim se toliko da mi donji ves bude mokar. (sa hormonskom terapijom se ne bih niakada igrala).

    OdgovoriIzbriši