utorak, 3. travnja 2012.

Debljanje

Debljanje, Mršavljenje

Za debljanje:
  1. Krišku kruha debelo namazati kravljim maslom ili pčelijim medom i svaki dan natašte pojesti. To se ponavlja sve dok se ne dobije normalna težina.
  2. Svako jutro natašte i navečer prije spavanja popiti šalicu mlijeka u kojoj se kuhala žlica pravog meda. Uzima se dulje vremena.
  3. Osim uobičajne hrane svaki dan pojedite tri meko kuhana jaja. Ujutro i navečer popijte jednu žlicu ribljeg ulja. Naročito koristi za vrijeme zime. Uspjeh siguran.
Protiv debljanja
  1. Ako imate zdravo jako srce, u normalnu kadu pustite vruću vodu koliko tijelo može podnijeti. Stavite u kadu 300 g sodebikarbone da se rastopi. Tada legnite tako da je tijelo pod vodom i ostanite tako pola sata. Poslije kupanja vrši se ritmička tjelovježba (gimnastika). Nakon toga se dobro ručnikom istrljajte (isfrotirajte) i odmarajte jedan sat.
  2. Vaše suvišne težine lako se možete riješiti čajem od mlade hrastove kore i od kore mlade bazge. Gornji sloj ovih kora se ostruže. Dvije jedaće žlice na pola litre vode kuha se 5 minuta i pije triput dnevno po šalicu. Jednako je dobar i čaj od aloja koji se može odgajati u kući - u loncu za cvijeće. 

44 komentara:

  1. Шта је то базга? Хвала унапред на одговору.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bazga ili zova

      Izbriši
    2. Bazga ili zova, koliko ja znam...

      Izbriši
  2. biti obazriv sa bazgom ili baz, zovom... zbog upijanja "radioaktivnosti" ili ma kako se zvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja se debljam, ali samo u stomaku... ne jedem hleb, slatko, trcim i idem u teretanu. Skladne sam tezine, ali mi stomak bas ruzno strci:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prijatelju ostavi se piva.....

      Izbriši
  4. moj doktor je u pravu jedino rijesenje za smrsati je smanjiti obroke ja sam upolovila obroke nista przeno ili frito nista kruh ili tjestenina voce jedem povrce na pari ali sve sto jedem vagam i obicno sve je po70grama smrsala sam za40 dana 9 kilograma a samo subotom i nedjeljom pjesacim po 6 kilometara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za svaku pohvalu...svaka čast...

      Izbriši
    2. Jedes samo povrce?
      Kako mislis po 70 grama, cega?
      Hvala na odgovoru

      Izbriši
  5. OVDE TREBA BISATI I UPOZORENJE.KUHANA JAJA SU TEŠKO PROBAVLJIVA.SVI KOJI IMAJU PROBLEMA SA ŽELUDCEM I ŽUČI NEBI SMJELI JESTI KUHANA JAJA.JEDNOM KUHANOM JAJETU TREBA 48 SATI DA STOMAK PROVARI.

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo svjesno jelo ili nejelo moze da dovede do smanjenja tezine.Svaka fizicka aktivnost je samo jos jedan korak naprijed.A ko je sklon debljanju treba promjeniti nacin ishrane do kraja zivota i onda nema povratka vec izgubljenih kilograma.Daleko od toga da je jednostavno,ali je izvodljivo.Mozemo sve jsti sto i inace jedemo,ali 1/3 manje i rezultati ce biti vec u prvom mjesecu vidljivi.Vagati se svake sedmice ,zapisivati i uvijek u isto vrijeme i na istom mjestu.Nema tog covjeka sto nece za 1 mjesec 2kg izgubiti,a to je jedino ispravno gubljenje kilograma.Svi sto gube famoznih 5-9 kg u mjesecu je vrlo nezdravo za nase cijelo tijelo.Sva ta masnoca se treba "preraditi" i izbaciti iz tijela.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako se pravi caj od aloje???

    OdgovoriIzbriši
  8. a sta je sa svima nama koji imamo problema sa tiroidnom zlezdom Hipotirozu? nikako da smrsamo??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam isto sklona debljanu... ali nikako nemojte brzo mrsaviti ...moguce je za mjesec skinuti 5 kg ako ne i vise al sve se to brzo vrati na zad...samo treba smanjiti unos hrane i toga se drzati a ne dostici zeljenu tezinu i opet jesti kao pre

      Izbriši
    2. istina,covjek treba da samo smanji kolicinski hranu i slatko,sve da jede ali u manjim kolicinama.Istina sve te dijete od kojih se brzo smrsa poslije se za kratko vrijeme vrati sve.

      Izbriši
  9. OBUJTE PATIKE UJUTRO I PO POTREBI IH SKIDAJTE.... DOK STE OBUVENI, NEMOJTE DA HODATE, NEGO TRCITE ILI BRZO HODAJTE.... A PIJTE I DOSTA VODE, PAZITE STA JEDETE, IZBEGAVAJTE MASNO, SLATKO I TESTENINU...

    OdgovoriIzbriši
  10. AKO VEC NE MOZETE DA SE ODREKNETE NEPRAVILNE ISHRANE, GLEDAJTE DA STO PRE TO POTROSITE (VOZITE BAJK, TRCITE, HODAJTE...)

    OdgovoriIzbriši
  11. Iz Aušvica niko nije izašao debeo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahhahahahha gde je to

      Izbriši
    2. Oswiencyn, Poljska

      Izbriši
  12. KOLIKO TRAJE TRETMAN SA SODOM BIKARBONOM,VREMENSKI I KOLIKO TREBA VEZBATI POSLE KUPANJA.

    OdgovoriIzbriši
  13. jel zna jos neko nesto za mrsanje i kad se jede od nervoze?ako neko zna nesto korisno neka mi odgovori.Hvala

    OdgovoriIzbriši
  14. ...ovo su sve gluposti, treba sve jesti, ništa ne izbjegavati samo što bi tanjur trebao biti desertni, a ne onaj rudarski!

    OdgovoriIzbriši
  15. U pravu su svi koji kažu da treba smanjiti količinu hrane koja se svakodnevno unosi u organizam. Sve jesti ali količinu smanjiti za 1/3 i rezultati će biti vidljivi već za mjesec dana.U početku je teško, osjeća se glad, ali kad se to izdrži sve pređe u naviku i onda je sve OK.

    OdgovoriIzbriši
  16. de mi recite dali je iko probao ovo za debljanje i koliko pomaze da znam ima li ikakvog efekta meni fali koji kilogram a nemogu nikako da se udebljam?unapred hvala

    OdgovoriIzbriši
  17. moze li mi iko reci dali je probao ovo sa debljanjem volela bi dobiti koju kilu pa me interesuje koliko pomaze i dali je iko probao unapred hvala svima koji mi odgovore

    OdgovoriIzbriši
  18. ...za debljanje Vam je isto dobro - bijeli luk i sardina riba ili ako volite pijte riblje ulje mada je meni bolje komb.luk i ribu.i to se jede ujutru.Doduše,miris je užasan ali probajte bar vikendom kad ne radite (ako radite u firmi).

    OdgovoriIzbriši
  19. Samo smanjiti obroke. Neko je to dobro napisao: tanjur treba biti dezertni a ne rudarski. I to bi bila sva filozofija.

    OdgovoriIzbriši
  20. koliko ponavljati cesto kupku sa vrucom vodom i bikarbonom, molim odgovor... hvala

    OdgovoriIzbriši
  21. dali se kupa svaki dan u vrucoj vodi i sodi bikarboni....molim vas pojasnite..hvala

    OdgovoriIzbriši
  22. Lepa Brena davno rekla-najbolja dijeta -rajsfeslus na usta!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja sam smršavio bez dijete i bez gladovanja u zadnja 3 mjeseca 16 kg. Imao sam jako povišen krvni tlak-više nemam i ne pijem nikakve lijekove. Jasno je da ga svako malo mjerim jer sam izbacio tablete na svoju inicijativu. A samo sam promijenio prehrambene navike i uveo neku novu hranu. Može se lako samo treba odlučiti i biti discipliniran. I financijski ne košta ništa-samo se prestane kupovati štetna hrana i kupi neka nova. Za iste novce. Tko voli imati 20 - 30 kg viška neka mu-nek ih i nosi. Ali neka se i sam nosi sa posljedicama koje polako ali sigurno nastaju kao posljedica toga. Tko želi znati kako sam ja uspio neka mi pošalje pp pa da ovdje ne raspredamo Markove konake. Rado ću podijeliti metodu sa svima koji razmišljaju o tome da skinu višak masnog tkiva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene zanima , i molila bih Vas, da mi na moj e-mail napišete kako.

      Izbriši
    2. Jeli josip nekome vec pojasnio.mene bas zanima

      Izbriši
    3. josip
      volelal bi da mi objasnis , pritisak je u pitanju i posalji mi na mail.......slavican71@gmail.com

      Izbriši
    4. molila bi ako je moguce ja imam i tlak i secer i holesterol-trigliceridi pa da mi posaljete upute molim vas.Hvalaa imeil turkanovic56@live.dk

      Izbriši
  24. e Josipe već si svima nama moga reći tj. napisati pa ko voli nek izvoli...

    OdgovoriIzbriši
  25. josipe gdje ti je mail da kontaktiramo?

    OdgovoriIzbriši
  26. josipe, da li to hoces da pomognes ili da naplatis? Ako pomazes ond objavi da svi vidimo, to bi bilo veoma lepo od tebe a ne da dajes neke zagonetke

    OdgovoriIzbriši
  27. rado bih i ja da vidim kako se može bezbolno smršaviti veliki pozdrav za sve

    OdgovoriIzbriši
  28. Pozzz postoje li nekakve tablete za zdravo debljanje?

    OdgovoriIzbriši