utorak, 3. travnja 2012.

Bradavice

Bradavice

  1. Kroz tanku ljepenku probije se rupa veličine bradavice tako da ostala koža oko bradavice bude od vatre zaštićena. Nad bradavicom upali se kocka šećera tako da vrela masa pada na bradavicu. Za vrijeme ove operacije osjetit će se bol, ali će bradavica sve više crnjeti i na kraju za nekoliko nedjelja posve će nestati.
  2. Upalimo svijeću i nad njom grijemo što je više moguće dobro zašiljenu grafitnu olovku. Zatim vrućim šiljkom brzo ubadamo bradavicu od sredine prema rubu. Kad se olovka ohladi, ponovno je ugrijemo. To se ponavlja 4-5 dana. Nakon 3-4 tjedna bradavica će nestati.
  3. Bradavice se razgrebu, namažu slinom balavog puža i drže na toplini ili na suncu da se dobro osuše. Za nekoliko nedjelja ih neće biti.
  4. Bradavica se uspješno i jednostavno uklanja bijelom školskom kredom. Kredom se trlja po bradavici dva-tri puta dnevno. Ili se nastruže praha s komada krede, pomiješa s vodom i tim namažu bradavice. Za kratko vrijeme bradavica nestaje.
  5. Prašak koji se nalazi u sredini bundevinog cvijeta malo smrvimo i time nažuljamo bradavicu dva puta dnevno. Za nekoliko dana bradavica će nestati.
  6. Svako jutro poslije umivanja posipajte bradavicu pepelom od cigarete.
  7. Bradavica se može odstraniti i solnom kiselinom (dobije se u ljekarni). Gornju kožicu bradavice treba odrezati i bradavicu namočiti solnm kiselinom pomoću staklenog stapića. Za kratko vrijeme bradavica će otpasti.


Uklanjanje bradavica na indijski način

Naš povratnik, 75 godišnji starac iz Pridvorja kod Dubrovnika, ispričao je svom susjedu (Vlaho Arkulin) kako se rješio bradavica kojih je imao mnogo na obje ruke: Za vrijeme prvog svjetskog rata radio sam u Americi - priča starac. Jednom me srela stara Indijanka, vračara. Vidjevši da na rukama imam bezbroj bradavica, reče mi: "Ako se želiš riješiti bradavica učini ovo: navečer prije spavanja izaberi najveću bradavicu. Uzmi malu tanku šivaću iglu, duboko zabodiu bradavicu sve dok ne osjetiš bol. Igla u bradavici mora uspravno stajati bez pridržavanja. Tad se plamenom svijeće grije igla od ušice pomičući plamen svijeće prema sredini igle . Od plamena svijeće igla će se jako ugrijati . Nastat će nepodnosiva bol . Tada se svijeća odmakne od igle i čim bol prestane, ponavlja se postupak s grijanjem igle od ušice prema sredini.  To ponovi 3 večeri po 3 minute i grij uvjek istu bradavicu". Ja sam vračaru poslušao i nakon tri večeri sve su bradavice otpale i one s ruke koju nisam grijao.

Kako sam i ja po rukama imao bradavice - piše mi Arkulin - iako susjedu nisam htio vjerovati, više sam iz znatiželje postupio po receptu stare Indijanke i gle čuda. Već nakon dva grijanja bradavice su se počele sušiti, a kod trećeg sam ih jednostavno orunio s kože. To je bilo 1964. godine i više se ne pojavljuju.

21 komentar:

  1. Ne znam zašto se mučiti "nepodnošljivom boli" od ubodene užarene igle i pri tom riskirati još i neku infekciju. Jednostavnije je otići dermatologu da to "spali" tekućim dušikom...

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje poštovanje svima,
    dugo godina sam mučio muku sa bradavicom na unutrašnjem delu prsta šake.Išao sam i kod lekara da mi prskaju tečni azot (što Vam iz ličnog a i iskustva prijatelja koji su to isto radili preporučujem da to ne radite jer su užasni bolovi a uzalud,ništa ne pomaže,bradavica iako se iščupa tada iz "korena" ponovo vrati posle izvesnog vremena),u apotekama sam kupovao razno razne tečnosti,lakove ali sve je samo trošenje para.
    Ali u proleće se pojavljuje (raste) biljka sa sitnim žutim cvetom elipsastih latica,kada se prelomi stablo izlazi narandžasto-braon tečnost,JA sam je (bradavicu) par puta namazao i u roku od 2-3 dana je otpala a koža ispod nje je već bila obnovljena a ne rane,krv kao posle čupanja,paljenja itd,itd
    Iskreno ne znam koji je naziv te biljke ali meni je pomogla a i nije je teško prepoznati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biljka se zove rosopad ili rosopas,i meni je pomogla riješiti se bradavice na palcu.

      Izbriši
    2. U NAS JE ZOVU CINBOLA I DJELUJE

      Izbriši
  3. Veoma ucinkovito je i mazati mlijekom iz peteljke mlade smokve par puta dnevno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je baba stavljala sveze mleko smokve. vrlo brzo je nestala bradavica. najbitnije je da uopste ne boli

      Izbriši
    2. da za mljeko od smokve sam isprobala i djelotvorno je ,,,

      Izbriši
  4. Indijanska metoda je i meni pomogla.
    Tu preporuku sam nasao u djedovoj knjizi ljekovitog bilja.
    U istoj knjizi sam nasao i metodu skidanja pjega Sa lica.
    Takodjer Sa uspjehom primijenjena metoda preporucuje umivanje Sa sokom mladih krastavaca.
    Ostaviti da se osusi na licu, najbolje u suncu, i poslije toplom vodom saprati. Ponoviti vise dana zaredom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozete li napisati tu metodu skidanja pjega sa lica?

      Izbriši
  5. Ako mozete malo detaljnije to za skidanje pega?

    Virusne bradavice (male sitne, cesto izrastaju kao visuljci) se efikasno skidaju belancetom. Nekoliko dana zaredom, vise puta na dan namazite bradavice i to tako sto cete prstom protrljati ostatke belanceta u ljusci od jajeta. Time mazati bradavice i otpasce same.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da li mislite na one sitne virusne bradavice koje se najcesce javljaju na vratu? Da li ste probali ovaj recept sa belancetom, je l' efikasan?
      Imam nekoliko na vratu i bas cu probati. Nadam se da ce uspeti!

      Izbriši
    2. Probacu svakako, ovo je cesta pojava kod ljudi, i pozeljno je da mnogi znaju, naravno ako je efikasno?

      Izbriši
  6. Isprobala sam bezbroj nacina da skinem desetak bradavica sa ruke, ali nije uspjlo dok nisam dobila savjet od jedne apotekarke a to je...TINTA.KUPILA U KNJIZARI PATRONE ZA NALIV PERO, I 2 DANA SAMO TINTU STAVILA NA BRADAVICE I SVE NESTALO BEZ TRAGA

    OdgovoriIzbriši
  7. Otklonila sam 2 bradavice na vratu sa smokvinim mlijekom.Imam problem ,sa sitnim bradavicama (koje se "osjecaju" samo kada predjem prstima po bradi,i vidljive su na Suncu)veoma mi smetaju,a ne smem da koristim preparate.Takodje imam bradavicu,u desnoj nosnoj duplji,viseca je.Molila bih,ko je imao ovakav problem,da mi pomogne,da ih otklonim.Hvala unapred....

    OdgovoriIzbriši
  8. Iznenada sam primjetila da mi se stvara neka bradavica s prednje strane vrata,što me je smetalo zbog izgleda.Probala sam je skinuti s nekoliko različitih mazanja ali ona je pomalo se povečavala.Slučajno sam čula da samo bradavicu operem pod kišnicom što pada iz žlijeba,s krova kuće,odnosno s onom pjenom.Treba u više navrata tako oprati ju.Nakon kratkog vremena ona je potpuno nestala.Nisam vjerovala,misleći da je to neka babska priča,ali sam se uvjerila da je bradavica nestala.Kako?Neznam,samo je više nemam!

    OdgovoriIzbriši
  9. Znali neko kako uklonuti visecu bradavicu ispod pazuha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam istu takvu i uklonila je cuvarkucom. Listove bih ubrala i malo prognjecila da puste sok i mazala bradavicu sa njima.

      Izbriši
    2. Ljekari to odstranjuju sa obicnim makazama. pitala sam mogu li to sama uraditi ukoliko mi se ponovo pojavi - rekli su da.

      Izbriši
  10. ULJEM OD KONOPLJE...staviti kap na flaster i mijenjati svako 3-4 dana i kroz 10ak dana nestane,kako bradavica tako i svi sumnjivi madezi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. treba mi pomoc...oko kondiloma.hitno...kako da je se resim .?hpv virus...molim vas ako itko zna nesto pametno iz iskustva.recite mi...

      Izbriši